PLKN Kem Terkok Sg Siput Siri 06/2009

Tetibe terjumpa gambar2 ni.. umm kenangan masa muda2 dulu. masa kurus2 dulu. bila dapat tau kena masuk plkn ni frust bukan main. Down gila sebab takut kena seksa kat sana. haha. Yelah kat sini memang tak aktif sukan. takut la kena dera takleh buat itu ini. Pastu kena berdikari lagi, dengan panas lagi, kena kawad lagi.. Tak dapat bayangkan. 3 bulan agaknya macam 3 tahun.

Hari pertama, malam tu mmg takleh tido. teringat family, tempat tak selesa lagi. tempat dekat pedalaman pulak tu. Tapi bila dah beberapa hari.... oke la.. seronok la jugak. enjoy. buat kawat pun takdela hari2. sekali seminggu je. Tak silap setiap pagi rabu. hari lain buat senam robik, poco-poco!!!!! peberet tu! Masuk klinik plkn pun pernah, sbb kaki melecet dek kerana kasut boot tu.

Cikgu2 pun takde la bengis semuanya. Cuma kitorang anti cikgu disiplin jela. Kenangan yang paling takleh lupaaaaa... time naik flying fox. tinggi!!! gerun!!! tapi lepas dah habis tu, rasa nak naik lagi. Satu lagi pengalaman pegang senapang m16 kat kem askar ipoh. berat kot. dpt shoot 3 kali kot. best sangattt

Tu la kan orang kata jangan menilai dari segi luaran je, kite belum tau lagi kebenaran dia cane. Last day sedih bukan main, semua bajet leleh air mata jer.. member dari kelantan, kedah, perak.. sekarang contact melalui fb je. susah nak jumpa dahhh..dah macam adik beradik, kongsi cerita hantu, kongsi lirik lagu, nyanyi lagu zaman 80-an sama2.terpaksa round dorm malam2 buta. solat sama2. makan, masuk kelas, kawad, gelak tawa. nangis. humm kalau nak masuk balik boleh tak. 

K la, sampai sini je post kali nii.. bubye




0 comments:

 

GOOGLE+

FOLLOWERS

Category

announcement (1) beach (2) beforeafter (1) birthday (2) blogger (3) bored (1) boyfie (3) cakapje (2) celebrity (1) chidish (1) childhood (1) clothing (1) company trip (5) curious (1) disgusting (1) drama (4) ego (1) eid (1) family (2) fashion (1) food (2) freebies (1) friends (2) GA (4) games (1) holiday (7) info (25) insurans (3) island (5) job vacancy (1) kawad (1) kelemumur (1) kereta (2) kerja (2) kfc (1) kids (1) korean (1) kpop (1) langkawi (3) lesson (1) love (6) makanfree (1) memories (7) mh370 (2) mood (3) mydreams (1) myself (11) news (1) officemate (3) OMG (6) PLKN (1) preview (12) promotion (1) rawang (1) recipe (1) segmen (1) sinopsis (2) sketch (1) smartphone (1) storysharing (1) sweet (2) takaful (3) tips (4) top10 (1) wanita (2) wedding (4) wordless (5) youtube (3)